مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-15سياسي

نمایشگاه مُد و لباس در کرمانشاه برپا شد


نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی بانوان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب و پاسداشت خانواده، در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

- علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز (24 تیر) در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی سه روزه این نمایشگاه در محل مجتمع شهید آوینی گفت: این نمایشگاه با شعار ما پای خانواده ایستاده ایم از امروز (24 تیر) تا 26 تیر پذیرای علاقمندان خواهد بود.

وی یکی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه را شناسایی تولیدکنندگان عرصه مد و لباس در حوزه حجاب و عفاف در سطح استان عنوان و تصریح کرد: تاکنون موفق به شناسایی پنج تولیدکننده شده ایم که همگی در این نمایشگاه حضور دارند.

صفدری گفت: این تولیدکنندگان نوپا هستند و بنابه دلایلی از جمله بی اطلاعی هنوز اقدامی برای دریافت مجوز نداشته اند و تنها یک تولیدکننده در این زمینه اقدام کرده که کارهای آن درحال انجام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا ضمن معرفی کار و محصولاتِ این تولیدکنندگان، آنها بتوانند انگیزه لازم را برای حرکت در این مسیر کسب کنند.

صفدری گفت: با کسب مجوز، این تولیدکنندگان به تولیدکنندگان کشوری و حرفه ای در این زمینه وصل شده و کارگاه ها و دوره های آموزشی برای آنها برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مُد و لباس در کرمانشاه برپا شد

نمایشگاه مُد و لباس در کرمانشاه برپا شد