مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-04بين الملل

مشکلات روانی نظامیان انگلیسی مستقر در افغانستان پس از خروج از این کشور


یک روانپزشک سابق ارتش انگلیس می گوید، پرسنل نیروهای مسلح ارتش بریتانیا که در خروج از افغانستان نقش داشتند، احتمالا به دلیل وظایف و تجربه هایی که به آن ها محول شد، - یک روانپزشک سابق ارتش انگلیس می گوید، پرسنل نیروهای مسلح ارتش بریتانیا که در خروج از افغانستان نقش داشتند، احتمالا به دلیل وظایف و تجربه هایی که به آن ها محول شد، اکنون از یک "زخم روحی" رنج می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور والتر بوسوتیل، روانپزشک سابق و مدیر تحقیقات خیریه ای در امور سلامت روان کهنه کاران ارتش در انگلیس طی مصاحبه ای با خبرگزاری پی اِی مدیا بیان کرد: این زخم روحی می تواند ناشی از دستورات محول شده و یا ماموریت هایی باشد که اعضای نیروهای مسلح ارتش انگلیس آن ها را نوعی دو راهی شخصی تلقی کرده اند.

این اظهارات او پیش از پخش مستندی از کانال 4 انگلیس تحت عنوان تخلیه عنوان شد.

این مستند نشان داد همزمان با ورود طالبان به افغانستان در اوت 2021 و خروج آشفته آمریکا، ارتش انگلیس، مقامات مرزی و دفتر وزارت خارجه تلاش کردند تا به فرار 15 هزار تن از کابل کمک کنند.

پرسنل نیروهای مسلح ارتش انگلیس طی سه قسمت مصاحبه ای شفاف از اقداماتی که انجام دادند احساس غرور و افتخار نمی کنند و به این موضوع اشاره می کنند که چگونه درخواست خروج افغان هایی را که برای نجات زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات روانی نظامیان انگلیسی مستقر در افغانستان پس از خروج از این کشور

مشکلات روانی نظامیان انگلیسی مستقر در افغانستان پس از خروج از این کشور