مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-12اقتصادي

900 خانوار تحت پوشش کمیته امداد سمنان مستمری بیمه می گیرند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: سالانه پنج میلیارد و 102 میلیون تومان برای 916 خانوار استان مستمری حق بیمه تامین اجتماعی واریز می شود تا بازنشسته شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین ذوالفقاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه این نهاد در راستای توانمندسازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آن ها دارد، بیان کرد: با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می توانند از تمامی مزایای بیمه های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا ازکارافتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه از سوی کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول ادامه می یابد و پس ازآن از تحت پوشش خارج می شوند و از مزایای بازنشستگی بهره مند خواهند شد.

شرایط استفاده از بیمه مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: زنان تحت پوشش کمیته امداد با رسیدن به سن 55 سالگی و پرداخت 10 سال بیمه و همچنین مردان تحت حمایت با رسیدن به سن 60 سالگی و پرداخت 10 سال بیمه بازنشسته می شوند.

ذوالفقاری با بیان اینکه در صندوق بیمه روستاییان و عشایر نیز با رسیدن به سن 65 سالگی بازنشسته خواهند شد، تاکید کرد: با پرداخت حق بیمه اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 خانوار تحت پوشش کمیته امداد سمنان مستمری بیمه می گیرند

900 خانوار تحت پوشش کمیته امداد سمنان مستمری بیمه می گیرند