مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:522023-07-04اقتصادي

پیش بینی هزار و 840 میلیارد تومان درآمدهای عمومی برای خراسان جنوبی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: درآمدهای عمومی مصوب برای خراسان جنوبی در سال جاری یک هزار و 840 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی ذاکریان، مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد درآمد  و تجهیز منابع خراسان جنوبی اظهارداشت: یکی از مسائلی که از سال گذشته مورد پیگیری قرار گرفته است بحث بررسی افزایش عملیاتی درآمدهای پایدار دولت و آسیب شناسی این موضوع است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: در نهایت تصمیم گرفته شد که ذیل ستاد استانی یک کمیته قوی استانی تشکیل شود که این اتفاق رخ داد.

ذاکریان با بیان اینکه  برای سال 1401 درآمد مصوب شده برای خراسان جنوبی یک عدد غیرکارشناسی شده بود، بیان کرد: رشد درآمدهای خراسان جنوبی در سال 1401 به نسبت 1400 حدود 112 درصد افزایش داشته است در حالی که میانگین کشوری افزایش 71 درصدی را نشان می داد.

وی گفت: در شرایطی که در خراسان جنوبی کشاورزی به علت خشکسالی تحت تأثیر قرار گرفته و سرانه توسعه صنعتی استان نیز  مد نظر قرار نگرفته این افزایش درآمد مورد انتقاد و گلایه ما قرار داشت که در سفر وزیر اقتصاد به استان مطرح شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه از مصوب درآمدی سال گذشته 11 درصد را نتوانستیم محقق کنیم، خاطرنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی هزار و 840 میلیارد تومان درآمدهای عمومی برای خراسان جنوبی

پیش بینی هزار و 840 میلیارد تومان درآمدهای عمومی برای خراسان جنوبی