مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-21سياسي

متوقف شدن استخدام بی ضابطه 17 نفر در یکی از ادارات لرستان


اخیرا 17 نفر سهمیه به لرستان اختصاص دادند تا جذب یکی از سازمان های اداری شوند، آن سازمان بدون اطلاع رسانی عمومی اسامی را تهیه کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی و تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار کرد: در همه کارها باید تقوا را رعایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در هر قشری که هستیم، خود را باید با مقیاس تقوا بسنجیم و بدانیم که  مکلف به رعایت تقوا هستیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به برخی مناسبت های هفته پیش رو، تصریح کرد: روزهای پنج و ششم مرادادماه سالروز اقامه نخستین نمازجمعه است، از طرفی ششم مردادماه مصادف شده با روز عاشورای حسینی(ع).

شاهرخی با بیان اینکه اهمیت نماز و نمازجمعه در کتاب و سنت و تاثیر آن در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، افزود: حدود 900 پایگاه نمازجمعه در سراسر کشور برقرار است.

وی، قرآن کریم را سند حقانیت دین مبین اسلام خواند و گفت: قرآن کریم انبیاء پیشین را تایید می کند و چراغ فروزان برای هدایت بشر است.

امام جمعه خرم آباد، ضمن محکومیت اقدام اخیر کشور سوئد مبنی بر اهانت به قرآن کریم، افزود: امروز موج بازگشت به دین اسلام و معنویت رو به افزایش است، در مکتب اسلام توهین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوقف شدن استخدام بی ضابطه 17 نفر در یکی از ادارات لرستان

متوقف شدن استخدام بی ضابطه 17 نفر در یکی از ادارات لرستان