مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-02سياسي

عدم توازن در توسعه مناطق شهری تاثیر منفی در زندگی مردم می گذارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به منظور بررسی مشکلات حقوقی، قضایی و شهری مردم در دارالشهدا واقع در منطقه 17 تهران حضور یافت.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به منظور بررسی مشکلات حقوقی، قضایی و شهری مردم در دارالشهدا واقع در منطقه 17 تهران حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، اصغر جهانگیر گفت: یکی از وظایف مهم قوه قضاییه همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند موضوع پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه است که این مباحث با یکدیگر ارتباط تنگاتنگ دارند.

وی افزود: موضوع احیاء حقوق عامه عمدتا توسط دادستانی کل دنبال می شود، به این معنا که در جایی که حقوق مردم در معرض تضییع قرار گرفته بتواند ورود پیدا کند و با برخورد به موقع اجازه ندهد حقوق مردم تضییع شود؛ پیشگیری از جرم هم به همین صورت است و تلاش می شود با شناسایی بسترهای وقوع تخلف و آسیب، برای کاهش جرائم در کشور تلاش شود.

جهانگیر تصریح کرد: به نظر می رسد این جلسات و ملاقات های مردمی می تواند نقش سازنده ای داشته باشد، به شرطی که این جلسات تشریفاتی نباشد و وقتی درد مردم شنیده می شود تا نهایت کار و حصول نتیجه کار دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توازن در توسعه مناطق شهری تاثیر منفی در زندگی مردم می گذارد

عدم توازن در توسعه مناطق شهری تاثیر منفی در زندگی مردم می گذارد