مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-01بين الملل

فیلیپین: برای میزبانی از مهاجران افغان،با آمریکا توافقی نکرده ایم


رییس جمهور فیلیپین اعلام کرد که تا کنون هیچ توافق رسمی با دولت آمریکا درباره میزبانی موقت از مهاجران افغانستانی انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدای افغان (آوا)، فردیناند مارکوس جونیور رییس جمهور فیلیپین اعلام کرد که تا کنون هیچ توافق رسمی با دولت آمریکا درخصوص میزبانی موقت این کشور از مهاجران افغانستانی که می خواهند به آمریکا منتقل شوند، صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآوا، دولت فیلیپین قرار است میزبان هزاران شهروند افغان که پرونده های مهاجرتی آنان به آمریکا در حال بررسی است، باشد.

با این حال، مخالفت ها با اقامت موقت شهروندان افغانستان در دولت فردیناند مارکوس جونیور افزایش یافته و این احتمال که چنین توافقی هرگز صورت نگیرد، تقویت شده است.

رییس جمهور فیلیپین در این خصوص گفت: وقتی برخی از گزارش های خبری را دیدم که می گفتند بین ایالات متحده و فیلیپین توافقی وجود دارد، واقعا شگفت زده شدم.

ما هنوز در حال بررسی آن هستیم؛ در صورتی که بتوانیم چگونگی این موضوع را عملی کنیم، راهی برای تحقق آن پیدا خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، دولت آمریکا از دولت فیلیپین خواسته است تا تعدادی از شهروندان افغانستان را که درخواست های پناهندگی شان به آمریکا به جریان افتاده، برای مدتی کوتاه و به صورت موقت بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلیپین: برای میزبانی از مهاجران افغان،با آمریکا توافقی نکرده ایم

فیلیپین: برای میزبانی از مهاجران افغان،با آمریکا توافقی نکرده ایم