مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-05ورزشي

احیای 13 رشته قنات منطقه فرومد طی 2 سال اخیر


استاندار سمنان از احیای 13 رشته قنات در روستا و منطقه فرومد طی دو سال اخیر خبر داد.

- سید محمدرضا هاشمی، شامگاه 13 تیر در جمع مردم روستای فرومد از توابع بخش مرکزی شهرستان میامی در محل مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا اظهار کرد: بحث آب شُرب روستای فرومد شهرستان میامی که یکی از دغدغه ها و نگرانی های مردم منطقه است، جزء اولویت های کاری ما بوده و با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب دنبال خواهد شد.

این مقام ارشد استانی گفت: اقدامات ارزنده بسیاری در حوزه جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و سایر حوزه ها از سوی دولت سیزدهم طی 2 سال گذشته برای خدمتگزاری به مردم شریف روستای فرومد انجام شده است.

وی ادامه داد: در بحث مدرسه روستا که خیّر تقاضای صدور مجوز برای بازسازی را دارد، حداکثر طی 10 روز و در صورت تایید کارشناسان امر در خصوص استحکام بنا، مجوزهای لازم صادر خواهد شد.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: سوله ورزشی روستای فرومد یکی دیگر از دغدغه های مردم و جوانان روستاست که از طریق مرکز فرای تخصیص اعتبار لازم انجام و ان شاءلله تا دهه فجر، مسقف می شود.

هاشمی با اشاره به جدی بودن مشکل کم آبی در استان افزود: 14 رشته قنات در دولت سیزدهم، در روستای فرومد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان، احیاء شده است که می توان گفت در راستای گره گشایی از مشکلات مردم، این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 13 رشته قنات منطقه فرومد طی 2 سال اخیر

احیای 13 رشته قنات منطقه فرومد طی 2 سال اخیر