مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-17سياسي

ورود به بحث تبلیغ با روحیه جهادی وظیفه اصلی روحانیون است


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ورود به بحث تبلیغ با روحیه جهادی وظیفه اصلی روحانیون است و روحانیون با رویکرد تهاجمی با هجمه ها و توطئه های دشمن مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اولویت تبلیغ در دیدار اخیر با طلاب و روحانیون حوزه های علمیه اظهار داشت: برای درک آرایش تبلیغی دشمن باید توجه ویژه ای به شناخت فرق و جریان های فعال در این زمینه داشت.

وی ادامه داد: فرقی چون مسیحیت تبشیری و بهاییت اخیراً فعالیت های خود را با دستورالعمل هایی چون مدارا با مردم و قرابت بیشتر با آنان برای تلقین و در واقع تحمیل عقاید خود افزایش داده اند و در این میان بهاییت از جمله جریان های انحرافی است که فعالیت ها و تبلیغات گسترده ای را برای ترویج بی عفتی و بی غیرتی و نیز از بین بردن اعتقادات شیعه شکل داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: این فرقه ضاله به ویژه در خصوص شبهات وارده به عزای حسینی به شدت فعال شده و در حالی که اعضای این فرقه چنین برنامه هایی عزاداری و ساخت و بازسازی حرم اهل بیت (ع) را شرک می دانند، برای ساخت مقبره علی محمد شیرازی بنیانگذار بهاییت در اسراییل از 12 هزار آجر طلا استفاده کرده اند.

وی اولین وظیفه علما و روحانیون را بر اساس تأکیدات رهبری ورود به بحث تبلیغ با روحیه جهادی عنوان و اضافه کرد: غفلت های گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به بحث تبلیغ با روحیه جهادی وظیفه اصلی روحانیون است

ورود به بحث تبلیغ با روحیه جهادی وظیفه اصلی روحانیون است