مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 01:052023-06-30سياسي

کارآفرینی با آموزش رایگان در دل مسجد


کارآفرینی در دل مردمی ترین پایگاه عبادی، اجتماعی و دینی جامعه می تواند پربرکت باشد و بانوان بسیجی شهرستان آمل در مسجد به کارآفرینی و تروریج صنایع دستی روی آوردند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ قربانعلی مسافر مساجد از صدر اسلام تاکنون خانه امن الهی و بهترین مکان برای فعالیت های دینی، اعتقادی، مذهبی، اجتماعی و فرهنگی در بین مردم بوده و هستند.

در دین اسلام مساجد از کارکردهای بسیار زیادی برخوردار هستند و اثرگذاری ویژه آن را می توان در روزهای قبل پیروزی انقلاب اسلامی، حین و بعد پیروزی شکوهمند انقلاب به روشنی مشاهده کرد.

این خانه پاک و امن الهی نه تنها برترین پایگاه برای عبادت محسوب می شود حتی در زمان پیامبر اسلام بسیاری از تصمیمات نظامی و جنگی غزوات، مسائل اجتماعی، اختلافات داخلی، مشکلات حقوقی و قضایی در مساجد حل و فصل می شد.

ویروس منحوس کرونا با همه گیری در روزهای پایانی سال 1398 بار دیگر وحدت مردم در مساجد را بیشتر کرد و این بار مساجد محلات در شهرهای مختلف کشور به مهمترین پایگاه در تهیه ماسک، لباس های حفاظتی کادر درمان، تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح، جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی برای اقشار کم درآمد و آسیب دیده در این اپیدمی مهلک تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با آموزش رایگان در دل مسجد

کارآفرینی با آموزش رایگان در دل مسجد