مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-19بين الملل

ایروان: زمان ادامه مذاکرات برای عادی سازی با ترکیه فرارسیده است


وزیر امور خارجه ارمنستان پس از دیدار با وزیر خارجه اتریش اعلام کرد: زمان ادامه مذاکرات برای عادی سازی روابط با ترکیه فرارسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آرمنا پرس، آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان اعلام کرد که معتقد است زمان آن فرا رسیده که مذاکرات برای عادی سازی روابط کشورش با ترکیه ادامه یابد.

وزیر امور خارجه ارمنستان پس از دیدار با الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش در وین در این خصوص گفت: به اعتقاد من به دلیل مبارزات انتخاباتی و انتخابات در ترکیه، ما در این روند توقف داشتیم.

اکنون زمان ادامه گفتگوها در مورد عادی سازی فرا رسیده است و گام های بسیار ملموسی وجود دارد که می توانند توسط هر دو طرف اجرایی شوند تا اطمینان حاصل شود که ما در مسیر درستی هستیم و کارها به سمت عادی سازی نهایی، جامع و همه جانبه پیش می رود.

آرارات میرزویان در این ارتباط ادامه داد: باز کردن مرز میان دو کشور و برقراری روابط دیپلماتیک و البته در اینجا من در درجه اول در مورد باز کردن مرز بین ارمنستان و ترکیه برای اتباع کشورهای ثالث و همچنین اتباع ایروان و آنکارا با گذرنامه دیپلماتیک صحبت می کنم.

برخی پروژه های دیگر هم در حال بحث و بررسی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایروان: زمان ادامه مذاکرات برای عادی سازی با ترکیه فرارسیده است

ایروان: زمان ادامه مذاکرات برای عادی سازی با ترکیه فرارسیده است