مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-04سياسي

بعضی از روستاهای شهرستان بهار روزانه 20 دقیقه آب دارند


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:با تغییرات اقلیمی و شرایط منطقه و کاهش بارندگی ها و همچنین مصرف نادرست، کم آبی در شهرستان تشدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست بررسی وضعیت آب شهرستان بهار ظهر امروز با حضور نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفای استان همدان، مدیر اجرایی قرارگاه سازندگی استان همدان و معاون فرماندار بهار در ارتباط با پروژه های آبرسانی شهرستان بهار برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دهیاران و شوراهای شهرستان بهار به بیان مشکلات در حوزه آب از جمله تحت پوشش نبودن برخی روستاها، فرسودگی شبکه و خرابی تأسیسات آبرسانی، خارج شدن تعدادی از چاه ها از مدار آبرسانی، عدم لایروبی قنوات و چشمه ها، عدم نظارت صحیح بر کار پیمانکاران، نزدیکی آب شرب و فاضلاب به هم در برخی روستاها و آلودگی آب های زیر زمینی، عدم تأمین برق برای تجهیز چاه ها در چهار روستا، عدم تأمین مخزن ذخیره آب، نبود آبدار در بعضی روستاها با حقوق کم آبدار، فعالیت چاه های غیرمجاز پرداختند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس اظهار کرد: با تغییرات اقلیمی و شرایط منطقه و کاهش بارندگی ها و همچنین مصرف نادرست، کم آبی در شهرستان تشدید شده است به گونه ای که برخی از روستاهای شهرستان در 24 ساعت، کمتر از 20 دقیقه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی از روستاهای شهرستان بهار روزانه 20 دقیقه آب دارند

بعضی از روستاهای شهرستان بهار روزانه 20 دقیقه آب دارند