مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 17:162023-07-14سياسي

دعوت امام جمعه بهمیی برای استقبال از رییس جمهور


امام جمعه شهرستان بهمه ای از مردم این منطقه برای استقبال از رییس جمهور جهت حضور در بهمیی دعوت به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی در شروع خطبه اول گفت: یکی از نعمت هایی که به واسطه این نظام مقدس نصیب ما شده است نعمت خاطره و زنده نگه داشتن یاد حسین ابن علی است یعنی نعمت مجالس عزای حسینی نعمت ماه محرم نعمت عاشورا این نعمت عظیم است که دلها را به منبع جوشش ایمان ناب اسلامی متصل میکند و لذا برادران و خواهران نسب به مجالس حسینی وظایفی داریم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: اقامه مجلس امام حسین (ع) وظیفه ی مردم است هم مخلصانه شرکت کنیم هم ترویج کنیم هم دیگران را تشویق کنیم منتهی نه برای اسم و رسم نه برای وقت گذراندن نه برای جمع آوری ثواب بلکه برای ایجاد ارتباط و اتصال میان خودمان و حسین ابن علی و اهل بیت عصمت و طهارت و قرآن مجید این مجالس را قدر بدانیم.

وی بیان کرد: روح قلب و دل خودمان خانواده هایمان و جامعه مان را در این ایام محرم به حسین ابن علی وصل کنیم از این فرصت استفاده کنیم خودمان خانواده هایمان و جامعه مان را به سمت حسینی شدن و حسینی ماندن مجهز کنیم قوام مجلس امام حسین به این است که یک روحانی و یک عالم دین در هیات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امام جمعه بهمیی برای استقبال از رییس جمهور

دعوت امام جمعه بهمیی برای استقبال از رییس جمهور