مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-03فرهنگي

ارمنی ها با «دریاچه قو» در جشنواره عروسکی


پنجمین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، با اجرای نمایش «دریاچه قو» از ارمنستان و نیز نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از تهران سپری می شود.

- پنجمین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، با اجرای نمایش دریاچه قو از ارمنستان و نیز نمایش ماهی سیاه کوچولو از تهران سپری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در پنجمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی (دوشنبه دوازدهم تیر)، پنج نمایش در بخش صحنه ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد که اسامی آنها به شرح زیر است: بخش بین الملل دریاچه قو به نویسندگی و کارگردانی سامسون موسسیان از کشور ارمنستان با مدت زمان 45 دقیقه طی دو نوبت در ساعت های 17 و 19 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

نمایش های ایرانی صحنه ای شوآف به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از تهران با مدت زمان 35 دقیقه در دو نوبت و در ساعت های 18 و 20 در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.

آی تک به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال از اردبیل با مدت زمان 40 دقیقه در دو سئانس 17 و 19 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنی ها با «دریاچه قو» در جشنواره عروسکی

ارمنی ها با «دریاچه قو» در جشنواره عروسکی