مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-25سياسي

مراسم ویژه 7 تیر با سخنرانی دادستان کل کشور در سرچشمه برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم ویژه هفتم تیرماه روز چهارشنبه هفتم تیر ساعت 9:30 صبح در یادمان شهدای هفتم تیر در سرچشمه تهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در معرفی جنایات رژیم مستکبر آمریکا اظهار کرد: از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که در این هفته سوءقصد به مقام معظم رهبری، شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران امام و امت، شهادت  آیت الله صدوقی و شهید کچویی، بمباران شیمیایی سردشت و هدف قراردادن هواپیمای مسافربری توسط ناو آمریکایی و شهادت 290 مسافر جنایات آمریکایی ها و مزدورانشان می باشد که در این هفته رخ داده است.

  وی گفت: البته جنایات آمریکایی ها به ایران محدود نمی شود بلکه سراسر جهان حتی خود آمریکا از ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا رنج می برند و بر همه فرهیختگان و صاحبان قلم و رسانه لازم است به تبیین این جنایات اهتمام ورزند.

رییس ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران افزود: به همین مناسبت در سراسر استان تهران برنامه های ویژه ای اجرا خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ویژه 7 تیر با سخنرانی دادستان کل کشور در سرچشمه برگزار می شود

مراسم ویژه 7 تیر با سخنرانی دادستان کل کشور در سرچشمه برگزار می شود