مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-06سياسي

امیدآفرینی از اهداف مهرواره محله همدل است


امیدآفرینی از اهداف مهرواره محله همدل است و از طریق این مهرواره مسائل مهم مردم شناسایی می شود.

- زنجان-دبیر مهرواره محله همدل گفت: امیدآفرینی از اهداف مهرواره محله همدل است و از طریق این مهرواره مسائل مهم مردم شناسایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمه ما در دام فضای مجازی گرفتار شدیم و فضای مجازی به تدریج فضای حکمرانی را در اختیار گرفت.

جعفری یادآور شد: غرب وقتی دید دیگر نمی تواند مدل حکمرانی خود را اعمال کند و با سازمان های بین المللی قدرت خود را از دست می داد، به این سمت پیش رفت که مدل جدیدی را به دنیا اعمال کند که مدل حکمرانی مجازی است و اکنون نیز از این طریق اهداف خود را دنبال می کند.

ی با اشاره به اینکه این مدل حکمرانی به دنبال ایجاد فاصله بین انسان ها است، عنوان کرد: آن چیزی که بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی دنبال می کند، تقویت محله همدل با محوریت مسجد است و تلاش داریم در محلات با محوریت مسجد همدلی را ترویج دهیم و با مدل حکمرانی غرب مقابله کنیم.

دبیر مهرواره محله همدل افزود: در همین راستا مهرواره ها را راه اندازی کردیم و تلاش می کنیم کسانی که کار خوب انجام می دهند و می توانند مسائل زندگی مردم را حل کنند، در یک سامانه ثبت کرده و از آن ها تقدیر و تولید خبر می کنیم و خبرها را انتشار می دهیم و سعی می کنیم فضای امیدآفرینی را در جامعه تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی از اهداف مهرواره محله همدل است

امیدآفرینی از اهداف مهرواره محله همدل است