مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-17سياسي

جلوگیری از نفوذ دشمنان در ارکان تصمیم گیر نظام توسط شورای نگهبان


امام جمعه موقت خرم آباد تأکید کرد: یکی از مهم ترین کارهای شورای نگهبان جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم گیر نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امروز دوشنبه در دیدار با اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان با بیان اینکه حفظ اسلامیت حکومت و نظام مسئولیت سنگین و مهمی است، اظهار داشت: خدمتی با این عظمت توسط شورای نگهبان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مشروعیت انتخابات با تأیید شورای نگهبان است و حفظ و حراست از آرای مردم وظیفه دیگر شورای نگهبان است، بیان داشت: یکی از مهم ترین کارهای شورای نگهبان جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم گیر نظام است.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه کار در شورای نگهبان یک جهاد است، گفت: شورای نگهبان همواره مورد هجمه دشمنان بوده که این نشان دهنده اهمیت این نهاد است.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه کسی که در این نهاد مقدس فعالیت می کنند باید رعایت قانون، اخلاق محوری، ارتباط باخدا و اهل بیت، رعایت آداب و شئون اسلامی، شناخت دقیق از مواضع گروه های سیاسی، پرهیز از تعصب نسبت به شخص و گروه های سیاسی، دفاع از ولایت فقیه، قانون اساسی و … را مدنظر قرار دهد، گفت: استفاده از تجربه دیگران، رعایت نظم، تقوا و… نیز باید موردتوجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از نفوذ دشمنان در ارکان تصمیم گیر نظام توسط شورای نگهبان

جلوگیری از نفوذ دشمنان در ارکان تصمیم گیر نظام توسط شورای نگهبان