مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-20سياسي

تظاهرات مردم استان ایلام در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مراسم تظاهرات مردم استان نسبت اهانت به قرآن کریم ،بعد از اقامه نماز پرصلابت فردا جمعه 30 تیر ماه برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم ضمن محکومیت این حرکت وقیحانه، مردم سراسر استان با شعارهای انقلابی انزجار خود را از این اقدام به جهانیان نشان خواهند داد.

وی افزود: مراسم تظاهرات مردم استان نسبت به این اقدام بعد از اقامه نماز پرصلابت فردا جمعه 30 تیرماه برگزار می شود.

  سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: تظاهرات مردم همیشه در صحنه شهر ایلام در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و با شعارهای اعتراضی و کوبنده برگزار می شود.

  وی یادآور شد: اهانت مجددا به قرآن کریم در کشور سوئد توسط یک عنصر خود فروخته و با مجوز دولت این کشور قلوب جهان اسلام و پیروان ادیان توحیدی را جریحه دار ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، این حرکت آمریکایی-صهیونیستی باعث شکستن قلوب مسلمین سراسر جهان شده به نحوی که کشور سوئد برای رهایی از این اقدام خفت بار در آن کشور محافظت از شخص هتاک را حذف و در حال بررسی نسبت به تجدیدنظر پناهندگی آن فرد در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مردم استان ایلام در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم

تظاهرات مردم استان ایلام در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم