مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-01حوادث

حوادث جاده ای گلستان در صدر امدادرسانی ها/ مصدومیت 1093 نفر در حوادث استان طی بهار


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه سوانح جاده ای در صدر سوانح استان قرار دارد، گفت: در فصل بهار یک هزار و 93 نفر از مصدومان حوادث مختلف استان گلستان به مراکز درمانی اعزام شدند.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه سوانح جاده ای در صدر سوانح استان قرار دارد، گفت: در فصل بهار یک هزار و 93 نفر از مصدومان حوادث مختلف استان گلستان به مراکز درمانی اعزام شدند.

قاسم غریب آبادی عصر شنبه 10 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران حوادث سه ماهه نخست سال در استان گلستان را تشریح و اظهار کرد: در فصل بهار 2 هزار و 257 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان 581 حادثه را توسط 798 تیم امداد و نجات پوشش دادند.

وی با بیان اینکه در این مدت سوانح جاده ای و ترافیکی با 373 مورد در صدر حوادث قرار داشته است، ادامه داد: در مدت مذکور امدادگران و نجاتگران این جمعیت 29 حادثه کوهستان، 12 مورد سیل و آبگرفتگی، 38 حادثه شهری، سه مورد دریایی ساحلی، یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، یک مورد زلزله، یک مورد ریزش آوار، یک مورد حادثه هوایی و یک مورد حادثه صنعتی کارگاهی را پوشش دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با تأکید بر اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر استان به 104 مورد حادثه، مراجعه حضوری و 15 مورد مناسبتی، خدمات امدادی ارائه کردند، افزود: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث جاده ای گلستان در صدر امدادرسانی ها/ مصدومیت 1093 نفر در حوادث استان طی بهار

حوادث جاده ای گلستان در صدر امدادرسانی ها/ مصدومیت 1093 نفر در حوادث استان طی بهار