مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-10اقتصادي

مشترکین جیرفتی برای گذر از روزهای گرم و جلوگیری از خاموشی همکاری کنند


مدیر امور برق شهرستان جیرفت گذر از هفته گرم پیش رو را مستلزم همکاری و همدلی مشترکین دانست و از آنها خواست مصرف برق مورد نیاز خود را در این ایام مدیریت کنند.

- ایسنا/کرمان مدیر امور برق شهرستان جیرفت گذر از هفته گرم پیش رو را مستلزم همکاری و همدلی مشترکین دانست و از آنها خواست مصرف برق مورد نیاز خود را در این ایام مدیریت کنند.

مجتبی شادجو در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش دما طی روزهای اخیر با توصیه به مشترکین خانگی از آنها خواست نهایت همکاری را در گذر از روزهای گرم داشته باشند و افزود: با توجه به گرمای بیش از حد در هفته جاری تقاضای مصرف برق از مرز 71 هزار و 500 مگاوات عبور خواهد کرد و لازمه عبور بدون خاموشی با دریافت پاداش برای مشترکین خانگی با انجام چند راهکار ساده مدیریت مصرف برق امکان پذیر خواهد بود.

وی به اقدامات وزارت نیرو در حوزه مدیریت پیک بار در سال جاری اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه در بخش خانگی از اقدامات مهم این برنامه انجام راهکارهای مدیریت مصرف برق است، چند راهکار ساده پیشنهادی از سوی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به جهت گذر موفقیت آمیز با دریافت حداکثر مبلغ پاداش در این بخش توصیه می شود.

شادجو با این توضیح که صنعت برق کشور به هیچ عنوان نگاه مصرف نکردن در بخش خانگی را متصور نشده و لزوما بر مصرف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکین جیرفتی برای گذر از روزهای گرم و جلوگیری از خاموشی همکاری کنند

مشترکین جیرفتی برای گذر از روزهای گرم و جلوگیری از خاموشی همکاری کنند