مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-26ورزشي

تیم ملی والیبال ساحلی ایران به چهارمی آسیا اکتفا کرد


تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی مردان آسیا نتیجه را به تایلند واگذار کرد و به رتبه چهارمی این رقابتها اکتفا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، بیست و سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا که از روز جمعه دوم تیر با حضور 32 تیم در شهر پینگ تان چین آغاز شده است، امروز دوشنبه با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

در دیدار رده بندی این مسابقات تیم های ایران یک و تایلند یک به مصاف یکدیگر رفتند و بهمن سالمی و سینا شوکتی دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 13 مغلوب حریف شدند تا در جایگاه چهارم آسیا قرار گیرند و جایزه سه هزار دلاری مسابقات را به دست آورند.

تیم نخست ایران در مرحله مقدماتی موفق به شکست ژاپن دو و چین چهار شد و برابر قطر نتیجه را واگذار کرد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

ملی پوشان کشورمان در مرحله بعد با شکست اندونزی یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و در این مرحله با شکست تیم قدرتمند چین یک به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کردند.

سالمی و شوکتی در دیدار نیمه نهایی و رده بندی به ترتیب مغلوب استرالیا دو و تایلند یک شدند تا به رتبه چهارمی قاره کهن آسیا اکتفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی والیبال ساحلی ایران به چهارمی آسیا اکتفا کرد

تیم ملی والیبال ساحلی ایران به چهارمی آسیا اکتفا کرد