مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-04سياسي

جدال چه گوارا و لری کینگ آغاز شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، اولین اجرای نمایش «چه» که پرتره ای از ارنستو چه گوارا سیاست مدار و آزادی خواه آرژانتینی است با حضور علی اکبر صالحی معاون پژوهشی و قائم مقام رییس فرهنگستان علوم و مهدی حجت بنیان گذار .

- اولین اجرای نمایش چه دوشنبه 12 تیر ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، اولین اجرای نمایش چه که پرتره ای از ارنستو چه گوارا سیاست مدار و آزادی خواه آرژانتینی است با حضور علی اکبر صالحی معاون پژوهشی و قائم مقام رییس فرهنگستان علوم و مهدی حجت بنیان گذار میراث فرهنگی و جمعی از هنرمندان از جمله کاوه آفاق در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر دوشنبه 12 تیر ماه به صحنه رفت.

نمایش چه به نویسندگی و کارگردانی مهران رنج بر و تهیه کنندگی مهدی بابایی به جدال میان ارنستو چه گوارا و لری کینگ مجری شبکه سی ان ان می پردازد و با بازی مهران رنج بر، مهدی یگانه و با حضور علیرضا عبدالکریم خواننده اپرا در قالب یک مونوگرافی هر شب به جز شنبه ها به صحنه می رود.

تاکنون پرتره های نمایشی مختلفی مانند استیو جابز ، کریم لوژی ، مارلون براندو ، قائم مقام فراهانی و مارادونا توسط مهران رنج بر نوشته و کارگردانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال چه گوارا و لری کینگ آغاز شد

جدال چه گوارا و لری کینگ آغاز شد