مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-09اجتماعي

احداث پارک 20 هکتاری «روجیار» در سنندج


پارک 20 هکتاری «روجیار» شامل مسیر دوچرخه سواری بزرگسال و کودک، باغ ارغوان، محل ورزش های همگانی، محدوده مخصوص برای فضای ورزشی کم توان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در جریان بازدید از عملیات اجرای پروژه احداث پارک روجیار در دامنه کوه آبیدر سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه و ارتقای سرانه فضای سبز به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر مورد توجه ویژه مدیریت شهری سنندج قرار گرفته است.

شهردار سنندج افزود: در همین راستا عملیات احداث پارک 20 هکتاری روجیار شامل مسیر دوچرخه سواری بزرگسال و کودک، باغ ارغوان، محل ورزش های همگانی، محدوده مخصوص برای فضای ورزشی کم توان ها، سایت عکاسی، فضای سبز، آبشار به طول 500 متر، فضای بازی کودکان، کمپ خانواده، پارکینگ، نگهبانی، گل کاری و مبلمان شهری در دامنه کوه آبیدر سنندج توسط شهرداری منطقه 3 و سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج شروع شده است.

رشیدی خاطرنشان کرد: این پروژه در سه فاز در مجموع 100 هکتار است و در فاز دوم به پارک کودک و در فاز سوم به گویزه کویر وصل می شود.

وی اضافه کرد تمرکززدایی از آبیدر و کاهش ترافیک کمربندی هدف اصلی اجرای این طرح است و به صورت ویژه به مسائل زیست محیطی و استفاده از گونه های کم مصرف آبی توجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارک 20 هکتاری «روجیار» در سنندج

احداث پارک 20 هکتاری «روجیار» در سنندج