مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-24ورزشي

مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز در بابل برگزار می شود


رییس هیئت تنیس روی میز مازندران، از برگزاری نخستین دوره مسابقات تنیس روی میزجایزه بزرگ نوشاد کاپ به میزبانی این هیئت درشهرستان بابل زادگان نابغه تنیس روی میز ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا حبیب نژاد عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: جام نخستین دوره این مسابقات نیز با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز، مدیرکل ورزش وجوانان وجمعی از مسئولان شهرستانی رونمایی وپرده برداری شد.

وی افزود: نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ نوشادکاپ روزهای 14 تا 16 تیرماه در شهرستان بابل برگزار خواهد شد.

رییس هیئت تنیس روی میز مازندران ادامه داد: با توجه به برگزاری نخستین دوره این مسابقات، سعی شده در سطح ملی با حضور برترین های این رشته در بخش مردان وبه صورت آزاد برگزار شود.

حبیب نژاد، به تعیین جایزه بیش از 500 میلیون ریالی از سوی برگزارکنندگان مسابقات جایزه بزرگ نوشاد کاپ اشاره کرد وادامه داد: به نفرات نخست این مسابقات 200 میلیون، نفر دوم 15 و نفر سوم نیز 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری این رویداد مهم ورزشی درمازندران در تکریم و قدردانی از سال ها تلاش وافتخارآفرینی های برداران عالمیان است و امیدواریم که این مسابقات درتقویم رسمی فدراسیون نیز ثبت وهمه سال ها برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز در بابل برگزار می شود

مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز در بابل برگزار می شود