مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-08فرهنگي

استقبال از نمایش دختری با پاهای گنده!


نمایش «دختر کفش عروسکی» به کارگردانی امیر افسر شیبانی در هشتمین روز جشنواره نمایش عروسکی «تهران-مبارک» در دو نوبت اجرای خود با استقبال تماشاگران مواجه شد.

- نمایش دختر کفش عروسکی به کارگردانی امیر افسر شیبانی در هشتمین روز جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک در دو نوبت اجرای خود با استقبال تماشاگران مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این گروه نمایشی، نمایش دختر کفش عروسکی به کارگردانی امیر افسر شیبانی در هشتمین روز جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان در تالار هنر مواجه شد.

دختر کفش عروسکی با خلق فضایی کاملا فانتزی، تماشاگرانش را به دنیای خیال برده و در همراهی با موسیقی و آواز، با غیر واقعی کردن اندازه اشیای روزمره و عروسک های متنوع داستانی آموزنده را برای کودکان روایت می کند.

در این نمایش، نقص های فیزیکی آگاهانه به قدرت ها و ویژگی های خاص تبدیل شده و قهرمانان داستان، پذیرش و شناخت توانایی های هر یک را به آنان می آموزد.

در هر دو نوبت اجرا، تعدادی از گروه های شهرهای دیگر و تعدادی از گروه های خارجی که در جشنواره حضور دارند به تماشای این نمایش نشستند و تالار هنر با همه ظرفیت خود میزبان تماشاگران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از نمایش دختری با پاهای گنده!

استقبال از نمایش دختری با پاهای گنده!