مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-08فرهنگي

«معجزه عشق» مثل «شهر هرت» است/ بدشناس بودیم که با «فسیل» اکران شد


داریوش باباییان تهیه کننده فیلم «معجزه عشق» ضمن اشاره به گذشت دو هفته از اکران این فیلم بدون سینمای سرگروه، همزمانی اکران فیلمش با ادامه استقبال از «فسیل» را از بدشانسی دانست! - داریوش باباییان تهیه کننده فیلم معجزه عشق ضمن اشاره به گذشت دو هفته از اکران این فیلم بدون سینمای سرگروه، همزمانی اکران فیلمش با ادامه استقبال از فسیل را از بدشانسی دانست! داریوش باباییان تهیه کننده فیلم معجزه عشق به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط اکران عمومی این فیلم توضیح داد: فیلم ما در شرایطی در حال اکران در سینماهاست که دو فیلم فسیل و شهر هرت همه سالن های سینمایی را به طور کامل قبضه کرده اند.

حرف ما هم این نیست که سینماداران سانس هایی را که به این فیلم ها تعلق دارند را در اختیار فیلم ما بگذارند اما وقتی اکران فیلمی آغاز می شود باید در تخصیص سانس های اکران توازنی برقرار باشد.

وی ادامه داد: فیلمی مثل فسیل که تا امروز فروش عالی داشته و سینماها را نجات داده است، در سانس های مرده سالن های سینما هم مشتری و مخاطب خودش را می تواند داشته باشد و اتفاقاً کمک بیشتری هم به سینماداران می کند.

ولی فیلم من وقتی اکران می شود نیاز به سانس های مناسب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معجزه عشق» مثل «شهر هرت» است/ بدشناس بودیم که با «فسیل» اکران شد

«معجزه عشق» مثل «شهر هرت» است/ بدشناس بودیم که با «فسیل» اکران شد