مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-22اجتماعي

703 معلم جدید جذب آموزش و پرورش قزوین می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب 703 معلم جدید خبر داد و عنوان کرد: 324 معلم در مقطع ابتدایی و 379 معلم در مقطع متوسطه در سال جاری جذب اداره کل آموزش و پرورش خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین سال گذشته 990 دانش آموز بازمانده از تحصیل را شناسایی و جهت ادامه فرآیند آموزشی به مدارس اعزام کرد.

وی از توسعه و تجهیز مدارس عشایری استان قزوین خبر داد و افزود: جهت توسعه و تجهیز 65 مدارسه عشایری استان قزوین و استفاده بهینه دانش آموزان، 14 میلیارد ریال اعتبارات مالی به این مدارس تخصیص داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از احداث 31 چمن مصنوعی و 3 سالن ورزشی جهت استفاده دانش آموزان خبر داد و عنوان کرد: در راستای تقویت زیر ساخت های ورزشی در سطح استان قزوین 130 میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بالغ بر 260 میلیارد ریال نیز خیرین مدرسه ساز برای تکمیل 31 چمن مصنوعی و 3 سالن ورزشی کمک مالی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

703 معلم جدید جذب آموزش و پرورش قزوین می شوند

703 معلم جدید جذب آموزش و پرورش قزوین می شوند