مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-10اقتصادي

91 شرکت تعاونی روستایی در استان مرکزی فعالیت می کنند


مدیرکل تعاون روستایی استان مرکزی از فعالیت 91 شرکت تعاونی روستایی در استان خبر داد و گفت: 83 هزار نفر عضو این تعاونی ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین بهاور ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه در شهرستان ساوه اظهار داشت: استان مرکزی در بین عموم به عنوان استان صنعتی شناخته شده، اما این استان یکی از تاثیرگذارترین استان ها در بخش کشاورزی بوده و ادله خاص این مهم کسب رتبه ها و جایگاه های محصولات تولیدی استان در سطح کشور است.

مدیرکل تعاون روستایی استان مرکزی با اشاره به شرایط مطلوب در حوزه کشاورزی و تولید گفت: استان مرکزی در زمینه تولید ماهیان زینتی رتبه اول، تولید گل و گیاه زینتی رتبه دوم، تولید انار رتبه سوم و در تولید پسته رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است، البته این استان رتبه های دیگری نیز دارد.

بهاور با اشاره به ارتباط تنگاتنگ کشاورزی و صنعت بیان کرد: توسعه پایدار زمانی ایجاد می شود که مبادلات بین صنعت و کشاورزی مدیریت شود.

83 هزار نفر عضو تعاونی روستایی در مرکزی هستند وی با اشاره به اینکه در استان مرکزی 91 شرکت تعاونی روستایی با 83 هزار عضو سهامدار و 180 اشتغال مستقیم فعال هستند، گفت: 56 شرکت تعاونی کشاورزی با 32 هزار عضو در استان وجود دارد و 11 شرکت تعاونی زنان روستایی با هزار عضو از تعاونی های فعال در استان مرکزی محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 شرکت تعاونی روستایی در استان مرکزی فعالیت می کنند

91 شرکت تعاونی روستایی در استان مرکزی فعالیت می کنند