مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-09اقتصادي

تزریق 35 مگاوات برق به نواحی صنعتی همدان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از از انعقاد تفاهمنامه با برق باختر و تزریق 35 مگاوات برق به نواحی صنعتی خبر داد و گفت: شاخص مصرف انرژی در بخش صنعت نشان دهنده رشد این حوزه است.

- مصطفی حقیقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شاخص مصرف انرژی در بخش صنعت نشاندهنده رشد این حوزه است اظهار کرد: رویکرد و راهبرد کشور برای برون رفت از وضعیت تحریمی تمرکز بر صنعت و رشد آن است که این مهم در استان نیز دنبال می شود.

وی گفت: در دهه نود با تنظیم سند آمایش، محور توسعه استان توجه به بخش کشاورزی تعیین شد و علت این انتخاب آب کافی در استان بود که در حال حاضر با توجه به تغییر شرایط اقلیمی، کشاورزی به تنهایی نمی تواند محور توسعه باشد بنابراین بهترین جایگزین آن صنعت است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان یادآور شد: اگرچه در توسعه صنعت مباحثی چون رعایت مسائل زیست محیطی مطرح است که راهکار و رعایت چهارچوب قوانین را می طلبد.

وی ادامه داد: برای توسعه صنعت همدان، صنایعی همچون صنایع پاک، کم آب بر، تکمیلی و تبدیل تعریف شده است، به عبارتی چهار بخش توسعه صنعت تدوین شده است.

حقیقی با اشاره به افزایش مساحت شهرک های تک در استان گفت: شهرک های تک 50 هکتار مساحت داشت که این میزان را به 500 هکتار افزایش دادیم ضمن اینکه در صورت همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 35 مگاوات برق به نواحی صنعتی همدان

تزریق 35 مگاوات برق به نواحی صنعتی همدان