مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-19اقتصادي

40 خانواده روستایی تحت پوشش کمیته امداد سمنان صاحب خانه می شوند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه ای با بسیج و بنیاد مسکن خبر داد و گفت: 40 خانواده روستایی تحت پوشش کمیته امداد صاحب خانه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست عقد قرارداد ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد به میزبانی این اداره کل و در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز تفاهم نامه ساخت خانه برای مددجویان با بسیج سازندگی و بنیاد مسکن امضا شد.

وی برای ساخت واحدهای مسکونی بر اساس اصول فنی و مهندسی ساختمانی را موضوع تفاهم نامه دانست و افزود: در قالب این تفاهم نامه 40 واحد مسکونی مددجویان روستایی کمیته امداد تا شهریورماه تکمیل و تحویل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ایمن بودن خانه های ساخته شده در این طرح در زمره دیگر بخش های تفاهم نامه است، گفت: یکی دیگر از بخش های تفاهم نامه با بسیج سازندگی تأمین ایزوگام برای 150 واحد مسکونی در حال ساخت مددجویان کمیته امداد استان است.

ذوالفقاری با بیان اینکه پویش خشت بهشت هم برای مسکن نیازمندان در استان اجرا شد، گفت: مردم نیک اندیش استان در این پویش نیز مشارکت خوبی داشتند تا بتوانیم برای نیازمندان مسکن تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 خانواده روستایی تحت پوشش کمیته امداد سمنان صاحب خانه می شوند

40 خانواده روستایی تحت پوشش کمیته امداد سمنان صاحب خانه می شوند