مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:152023-06-26اقتصادي

550 روستای آذربایجان شرقی در حالت تنش آبی وخیم قرار دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه 550 روستای آذربایجان شرقی در حالت تنش آبی وخیم قرار دارد، گفت: همه این پروژه ها طبق شعار وزارتخانه است که باید همه از آب پایدار و نهایی بهره مند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری که در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های آبرسانی ورزقان برگزار شد، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در 72 نقاط شهری استان و دوهزار و 700 نقاط روستایی و عشایری استان خدمات ارائه می دهد.

روستایی است.

وی با بیان اینکه در نقاط شهری 270 میلیون مترمکعب مصرف و مابقی نیز پرت مجاز شبکه در سطح استان است، افزود: این خدمات برای 4 میلیون نفر با میزان تولید آب شرب در 15 متر مکعب بر ثانیه در نقاط شهری و روستایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با ابراز تاسف از اینکه 4 شهر استان در حالت سربه سر اداره می شوند، توضیح داد: حالت سر به سری یعنی تولید و مصرف برابر و وضعیت شکننده است و این بدان معناست که آب بیشتر برای تولید ندارد و این برابری تولید و مصرف حاکی از شکننده بودن وضعیت است.

وی ادامه داد: در حالت سر به سری هرگونه قطعی برق و اتفاقات تاسیساتی مردم با قطعی آب مواجه خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 روستای آذربایجان شرقی در حالت تنش آبی وخیم قرار دارد

550 روستای آذربایجان شرقی در حالت تنش آبی وخیم قرار دارد