مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-27اقتصادي

برنامه ساخت 117 مدرسه جدید در سایت های مسکن مهر


دولت تاکنون 505 واحد آموزشی را در سایت های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن احداث کرده و آن طور که معاون وزیر راه و شهرسازی گفته است ساخت 117 پروژه آموزشی در سایت های مسکن مهر در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت سیزدهم در نظر دارد همزمان با ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، به منظور رفاه ساکنان این مناطق، خدمات روبنایی و زیربنایی را نیز تامین کند.

طی 16 سال گذشته همواره یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان مسکن مهر، کمبود زیرساخت های تجاری، رفاهی، آموزشی، امنیتی و تفریحی بوده است.

آن طور که ارسلان مالکی ـ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرده تاکنون 505 واحد آموزشی در سایت های مسکن مهر، سایت های نهضت ملی مسکن و هم چنین شهرهای جدید احداث شده است.

ساخت مدارس در سایت هایی که جمعیت ساکن دارند برای دولت در اولویت است و با استفاده از اعتبارات صندوق ملی مسکن و منابع سازمان برای اتمام این پروژه ها تلاش می کند.

بیشتر بخوانید واگذاری زمین به 400 هزار نفر در سال جاری در این راستا سازمان ملی زمین و مسکن، مذاکراتی را با سازمان نوسازی مدارس برای تفاهم و تعیین تکلیف ساخت واحدهای آموزشی در سایت های نهضت ملی مسکن آغاز کرده است.

انجام مذاکره برای تفاهم درخصوص در اختیار گرفتن اراضی مازاد وزارت آموزش و پرورش و همچنین تعیین درصد سهم سرمایه گذاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ساخت 117 مدرسه جدید در سایت های مسکن مهر

برنامه ساخت 117 مدرسه جدید در سایت های مسکن مهر