مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:362023-07-09سياسي

جهاد آبرسانی برای رفع مشکل روستاهای همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرماندار همدان بعد از ظهر امروز ضمن بازدید از پنج روستای بخش مرکزی اقدامات شرکت آب و فاضلاب در راستای تامین آب شرب پایدار و چگونگی پیشرفت اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

فرماندار همدان با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاها در دولت مردمی اظهار کرد: در این طرح طی توافقنامه ای توسط شرکت آب و فاضلاب با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی، رفع مشکل آب شرب و تامین پایدار آن در سطح روستاها مد نظر قرار گرفته است.

مسلم مخفی خواستار تسریع در اجرای طرح جهاد آبرسانی برای رفع مشکل روستاهای شهرستان شد و افزود: تعدادی از قنوات نیز در روستاها نیاز به لایروبی دارند که جهاد کشاورزی باید با جدیت بیشتری دنبال تامین منابع اعتباری مورد نیاز و اقدام مقتضی باشد.

وی یکی از اولویت های دولت مردمی را رفع محرومیت از چهره روستاها دانست و تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکل، اصلاح و توسعه شبکه توزیع، احداث مخزن، حفر چاه و لایروبی چشمه، قنات و چاه های در حال استفاده در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گرفته است.

فرماندار همدان ابراز امیدواری کرد همان اقدام جهادی که برای حل مشکل آب شهر همدان انجام شد برای بخش روستایی نیز عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد آبرسانی برای رفع مشکل روستاهای همدان

جهاد آبرسانی برای رفع مشکل روستاهای همدان