مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-25اقتصادي

ابطال مجوز 5 درصد نانوایی های استان قزوین به دلیل تخلفات مکرر


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین از ابطال مجوز 5 درصد نانوایی های استان به دلیل تخلفات مکرر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی رحمانی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تخلفات کم فروشی و.

توسط نانوایان قزوینی موجب ابطال مجوز این واحد خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای تامین نان مورد نیاز مردم در وهله اول از نانوایان متخلف تعهد محضری گرفته می شود و سهمیه کاهش یافته آن ها (سهمیه قبلی) طبق تعهد به آن ها بازخواهد گشت.

معاون اقتصادی استاندار قزوین خاطر نشان کرد: در صورت تخلف مجدد توسط نانوایان قزوینی و احراز آن در سامانه نانینو، سهمیه نانوایان به طور کلی قطع و مجوز مربوطه باطل خواهد شد.

این مقام مسئول از صدور مجوز نانوایی در استان قزوین خبر داد و افزود: در جهت تامین نان مورد نیاز مردم مجوز نانوایی جدید صادر و سهمیه نانوایی های متخلف به نانوایان جدید اعطا خواهد شد.

رحمانی صدور مجوز جدید نانوایی در تاکستان را اصلی ترین دلیل عدم کمبود نان در این شهرستان دانست و گفت: در شهرستان تاکستان صدور مجوز جدید نانوایی به تعداد کافی صادر شده است و مردم در حوزه تامین نان در این شهرستان هیچ مشکلی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال مجوز 5 درصد نانوایی های استان قزوین به دلیل تخلفات مکرر

ابطال مجوز 5 درصد نانوایی های استان قزوین به دلیل تخلفات مکرر