مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-10حوادث

تجهیزات عملیاتی در بنادر استان بوشهر تقویت شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تجهیزات عملیاتی در بنادر استان بوشهر تقویت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از تجهیز نیروهای مناطق عملیاتی بنادر این استان به 65 دستگاه بی سیم دیجیتال خبر داد و اظهار داشت: این شمار دستگاه بی سیم دستی دیجیتال با هدف کامل کردن پوشش رادیویی به نیروهای آتش نشانی و گارد و انتظامات تحویل شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: از مجموع 65 دستگاه بی سیم در مد فرکانس دیجیتال سهم بخش های گارد و انتظامات، آتش نشانی، مراکز جست و جو و نجات دریایی، اداره انفورماتیک و امور مالی (واحد امین اموال) به ترتیب 20، 15، هفت، پنج و سه دستگاه است.

شکیبی نسب ادامه داد: تا پیش از بکارگیری دستگاه های دیجیتال، بی سیم های موجود بر بستر فرکانس دریایی ارتباط داشتند که از لحاظ ارتباطی کیفیت مطلوبی نداشتند.

وی گفت: اکنون با بکارگیری دستگاه های جدید و دیجیتالی ارتباطی بی سیمی بین بنادر استان بوشهر تسهیل شده و همچنین در این بستر جدید امکان تبادل عکس، فیلم و حتی تشکیل گروه نیز وجود دارد.

شکیبی نسب اظهار کرد: این دستگاه ها همچنین به ارتقای توان عملیاتی نیروهای عملیاتی و بویژه آتش نشانان و گارد و انتظامات نیز نقش قابل توجهی ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات عملیاتی در بنادر استان بوشهر تقویت شد

تجهیزات عملیاتی در بنادر استان بوشهر تقویت شد