مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-06سياسي

ثبت نام 10 هزار نفر در پویش به عشق علی(ع)


بیش از 10 هزار نفر در پویش به عشق علی(ع) ثبت نام کردند.

- حجت الاسلام مهرداد جعفری در گفتگو با مبنی بر اینکه دشمن از طریق فضای مجازی دنبال ناامید کردن مردم است، ابراز کرد: امروز به واسطه مهرواره محله همدل به دنبال این هستیم که بتوانیم امید را در جامعه مستقر کنیم.

دبیر مهرواره محله همدل کشور با بیان اینکه امروز مردم ما بیشتر از هر زمان با خبرهای منفی و ناامیدکننده و اخباری که دنبال خدشه دار کردن چهره نظام است، مواجه هستیم، تصریح کرد: در یک جامعه ولایی که همگرایی مردم وجود دارد باید تولید خبرهای خوب کنیم؛ یعنی هم خبر خوب تولید کنیم و هم خبر خوب نشر دهیم.

وی مهمترین وظیفه مهرواره محله همدل را ایجاد امید در سطح جامعه خواند و گفت: سعی می کنیم کنشگرها، مساجد، هیئت های مذهبی و مردم را در سطح جامعه تشویق کنیم تا گره ای از مشکلات مردم باز کنند و مابه ازای آن تولید خبر شود.

جعفری عنوان کرد: تا کنون نزدیک به یک هزار کنشگر در مهرواره محله همدل در کل کشور ثبت کنش کردند و با این ظرفیت تلاش داریم تا خلأهای ایجاد شده در جامعه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه آخرین گام مهرواره محله همدل در عید غدیر برگزار می شود، بیان کرد: بیش از 10 هزار نفر از کنشگران اعلام آمادگی کردند که در عید غدیر یک کار خوب انجام دهند و در این راستا پویش به عشق علی راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 10 هزار نفر در پویش به عشق علی(ع)

ثبت نام 10 هزار نفر در پویش به عشق علی(ع)