مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-22ورزشي

اولین مدال سیمرغ کوه های ایران بر گردن امدادگر خراسان جنوبی


«مهدی ابراهیمی» به عنوان اولین کوهنورد خراسان جنوبی موفق به دریافت حکم و مدال صعود به قلل طرح سیمرغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا آزاد، رییس جمعیت هلال احمر طبس امروز به رسانه ها اعلام کرد: امدادگران این شهرستان تاکنون در امدادرسانی های سریع و به موقع در حوادث جاده ای و انجام خدمات مختلف خوش درخشیده اند.

وی با اشاره به برنامه های جانبی امدادگران اعم از کوهنوردی و شرکت در مسابقات مختلف، اظهار کرد: طرح سیمرغ کوه های ایران توسط فدراسیون با اهداف توسعه ورزش کوهنوردی در کل کشور و توسعه گردشگری استان های کمتر شناخته شده اجرا شد که صعود به 31 قله مرتفع 31 استان کشور از برنامه های طرح بود.

  آزاد ادامه داد: مهدی ابراهیمی ثانی یکی از پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان طبس به عنوان اولین کوهنورد خراسان جنوبی موفق به دریافت حکم و مدال صعود به قلل طرح سیمرغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور شد.

 بنا به گفته رییس جمعیت هلال احمر طبس، آشنایی ورزشکاران با مناطق مختلف، بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط و سلامتی از اهداف اجرای طرح سیمرغ قلل ایران است.

پایان پیام/69027


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مدال سیمرغ کوه های ایران بر گردن امدادگر خراسان جنوبی

اولین مدال سیمرغ کوه های ایران بر گردن امدادگر خراسان جنوبی