مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-25اقتصادي

آغاز طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت مسافر جاده ای در استان اردبیل


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت مسافر جاده ای در استان اردبیل نیز آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا شیرین زاده عصر امروز در بازدید از ترمینال مسافربری اردبیل اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت مسافر جاده ای در استان اردبیل نیز آغاز شده است و این طرح با هدف تشویق مسافرین به انجام سفرهای برنامه ریزی شده و ترویج فرهنگ آن در بین خدمات گیرندگان بخش حمل و نقل مسافری و خدمات رسانی بهتر به مردم جهت برنامه ریزی برای انجام هرچه بهتر سفرهای تابستانی اجرا می شود.

وی افزود: برخی از شرکت ها از فروش بلیت به صورت اینترنتی خودداری می کنند که همه شرکت های مسافربری موظف هستند از این طرح تبعیت کنند تا مردم به راحتی بتوانند سفرهای خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

80 درصد ظرفیت سرویس های اتوبوسی باید اینترنتی به فروش برسد معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه تمامی شرکت های حمل ونقل مسافری موظفند از ابتدای تیر ماه سال جاری حداقل 80 درصد ظرفیت سرویس های اتوبوسی خود را در مسیرهای برون استانی از طریق سایت ها و آپ های اینترنتی و موبایلی طرف قرار داد شرکت های حمل و نقل را به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت مسافر جاده ای در استان اردبیل

آغاز طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت مسافر جاده ای در استان اردبیل