مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12سياسي

افزایش مبادلات تجاری با همکاری با کشورهای عضو اکو


نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، گفت: به جهت افزایش مبادلات تجاری بین کشورهای عضو اکو پیگیر های متعددی صورت گرفته و امیدواریم همکاری با کشورهای عضو اکو بتواند باعث افزایش مبادلات تجاری شود.

- اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در خصوص حضور وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو در ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که اکو را پایه ریزی کرد و هم اکنون 10 کشور، عضو این سازمان هستند.

نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: همکاری با کشورهای عضو اکو می تواند باعث افزایش مبادلات تجاری و صادرات شود و در این زمینه، پیگیری های متعددی در جهت افزایش مبادلات تجاری با کشورهای عضو اکو انجام شده است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، افزود: امیدواریم که این سازمان، آن پویایی و تحرک لازم را در جهت توسعه اقتصادی کشورها و تحقق اهداف این سازمان، داشته باشد و با همکاری اقتصادی بیشتر در بین کشورهای عضو این سازمان، بتوانیم در جهت رشد اقتصادی حرکت کنیم.

گفتنی است؛ وزرای ارتباطات کشورهای عضو سازمان اکو از 20 تا 22 تیرماه به میزبانی ایران در تهران حضور دارند و نشست های دوجانبه و چند جانبه با هدف رسیدن به راه های توسعه همکاری های دو و چند جانبه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبادلات تجاری با همکاری با کشورهای عضو اکو

افزایش مبادلات تجاری با همکاری با کشورهای عضو اکو