مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-08فرهنگي

جشنواره سن سباستین فهرست رقبای 2023 را معرفی کرد


در بخش رقابتی اصلی جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین 2023 فیلم هایی از کریستی پویو، نوآ پریتزکر، یواخیم لافوسه و رابین کامپیلو جای گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، گروهی از کارگردان های مولف تثبیت شده از یواخیم لافوس، کریستی پویو، رابین کامپیلو و مارتین ریتمن در کنار چهره های در حال رشدی چون ماریا آلچه و بنجامین نایشتات و ریون جکسون در اولین گروه کارگردان هایی که در رقابت اصلی جشنواره فیلم سن سباستین در ماه سپتامبر شرکت می کنند، جای گرفته اند.

در فهرستی که روز جمعه اعلام شد همچنین نویسنده و کارگردان آمریکایی نوآ پریتزکر جای دارد.

این جشنواره که در مقایسه با دیگر جشنواره های درجه یک دنیا همیشه از طیف گسترده تری از فیلم ها استقبال می کند در فهرست اولین فیلم هایی که در رقابت امسال سن سباستین جای گرفته اند از 4 کمدی نام برد که یکی از آنها فیلم نایشتات و آلچه است.

آلچه در سن سباستین سال 2018 با فیلم روخو و خانواده غرق شده به ترتیب برنده بهترین کارگردانی و جایزه بخش هوریزونته یا افق ها شده بود.

امسال فیلم آمریکایی همه جاده های خاکی طعم نمک می دهند اولین ساخته ریون جکسون به تهیه کنندگی بری جنکینز کاوشی غنایی از زندگی یک زن سیاه پوست در می سی سی پی، شوهرهای سابق ساخته نوآ پریتزکر از آمریکا با بازی روزانا آرکت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سن سباستین فهرست رقبای 2023 را معرفی کرد

جشنواره سن سباستین فهرست رقبای 2023 را معرفی کرد