مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 21:252023-06-26سياسي

تجلیل از حجت الاسلام قرائتی بدون حضور خبرنگاران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین تجلیل از حجت الاسلام محسن قرائتی معلم و مفسر قرآن کریم با عنوان «شیخ رسانه» قرار است فردا سه شنبه 6 تیر در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شود.

- آیین تجلیل از حجت الاسلام محسن قرائتی معلم و مفسر قرآن کریم فردا بدون حضور خبرنگاران در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین تجلیل از حجت الاسلام محسن قرائتی معلم و مفسر قرآن کریم با عنوان شیخ رسانه قرار است فردا سه شنبه 6 تیر در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شود.

این برنامه در حالی برگزار می شود که از اصحاب رسانه برای پوشش آن دعوت به عمل نیامده و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه هایی جز رسانه ملی امکان حضور در آن را ندارند.

برای این مراسم ده ها بیلبورد و تابلو تبلیغاتی در سطح شهر تهران نصب شده در حالی که شرایط محل برگزاری مراسم به گونه ای است که افراد با هماهنگی قبلی و ثبت کد ملی می توانند وارد آنجا شوند و معلوم نیست وقتی چرا برای برنامه ای که عموم مردم امکان حضور در آن را ندارند، این همه تبلیغ در سطح شهر نصب شده است.

حجت الاسلام محسن قرائتی بیش از چهار دهه است که با برنامه درس هایی از قرآن میهمان خانه ایرانیان است و شاید این برنامه را بتوان به عنوان قدیمی ترین و با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از حجت الاسلام قرائتی بدون حضور خبرنگاران

تجلیل از حجت الاسلام قرائتی بدون حضور خبرنگاران