مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:562023-07-19سياسي

چگونه مهندسی دشمن در شمال غرب کشور ناکام ماند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در آیین بزرگداشت سردار محمدتقی اوصانلو ضمن تحسین اقدامات ارزشمند مجموعه شهرداری تبریز به خصوص ریاست شورای اسلامی و شهردار تبریز، اظهار کرد: ایشان چه در دروان دفاع مقدس و چه بعد از آن به عنوان یک سرباز متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی متعهد بوده و شجاعت را معنا بخشیده است.

وی همچنین با قدردانی از مجموعه سپاه و حاج آقا سرایی و دیگر فرماندهان سپاه اظهار کرد: این مراسم تجلیل از مردانگی و مروت است، تجلیل از کسی است که در دوران دفاع مقدس و شمال غرب کشور از مرز و بوم ایران عزیزمان دفاع کرده است و به برگزارکنندگان خودجوش این مراسم آفرین می گویم.

آل هاشم یادآور شد: انقلاب اسلامی دستاورد مردانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند و امروز به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت حرف اول را می زند.

وی گفت: امروز در اولین روز ماه محرم دور هم جمع شدیم تا از یاد همیشگی سردار دلها و همسنگر شهیدان باکری، کاظمی، زین الدین، شوشتری، اشتری، رستمخانی و بیشتر فرماندهان نامی دفاع مقدس، مردی که نام خود را به عنوان یکی از فاتحان خرمشهر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران ثبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مهندسی دشمن در شمال غرب کشور ناکام ماند؟

چگونه مهندسی دشمن در شمال غرب کشور ناکام ماند؟