مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-26حوادث

آزادسازی بیش از 23 هزار متر مربع اراضی ملی و کشاورزی در دامغان


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از آزادسازی 23 هزار و 500 متر مربع اراضی کشاورزی شهرستان دامغان به ارزش 100 میلیارد ریال خبر داد.

- سرهنگ سیدعلی میراحمدی شامگاه گذشته 4 تیر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان دامغان ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی لازم با مسئولان اداره جهاد کشاورزی شهرستان و دستگاه قضایی، با حضور کارشناسان مربوطه و همکاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان دامغان، حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های شناسایی شده در سطح شهرستان تخریب شد.

سرهنگ میر احمدی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، قلع و قمع و تخریب 10 مورد دیوارکشی ، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در 23 هزار و 500 مترمربع از اراضی روستاهای اطراف شهرستان دامغان که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بناسازی و دیوارکشی احداث شده بود با حکم مقام قضایی انجام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش این زمین ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر 100 میلیارد ریال بوده و این آزاد بازی با حضور مقتدرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 23 هزار متر مربع اراضی ملی و کشاورزی در دامغان

آزادسازی بیش از 23 هزار متر مربع اراضی ملی و کشاورزی در دامغان