مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-26اجتماعي

همدانی،حکیم و همت پرترافیک/حجم بالای ترددها در معابر عمومی


براساس اعلام رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در حال حاضر در بزرگراه های همدانی، حکیم و همت شاهد ترافیک پر حجم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی مهر سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت در صبح دوشنبه 5 تیرماه 1402 صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در محدوده بزرگراه شهید آبشناسان در هر دو مسیر شرق به غرب و غرب به شرق شاهد ترافیک روان و بدون مشکلی هستیم، گفت: امروز محدوده بزرگراه یادگار امام به سمت شمال و محدوده زیرگذر شیخ فضل الله نوری نیز ترافیک روانی را در حال حاضر تجربه می کند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند و هر لحظه به حجم ترافیک این مناطق افزوده می شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی،حکیم و همت پرترافیک/حجم بالای ترددها در معابر عمومی

همدانی،حکیم و همت پرترافیک/حجم بالای ترددها در معابر عمومی