مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-05سياسي

آذربایجان همواره پاسدار تشیع و جزء گسست ناپذیر ایران اسلامی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان تا انقلاب زنده است همواره پاسدار تشیع و جزء لاینکف و گسست ناپذیر سرزمین فرهنگ و ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب “زندگی اینجاست” اظهار کرد: خاستگاه غیرت، ایثار، علم و بندگی اینجاست، اینجا مأمن دلدادگی است و اینجا ما سیدجواد حسینی و باکری ها داشتیم و به واقع زندگی اینجاست.

وی ادامه داد: مردان بزرگ مانند قله های افراشته ای هستند که ما با شوق و حسرت به سوی آنها سر می کشیم تا از دورترین نقطه اوج گرایی آنها را بنگریم در حالیکه این افراد همیشه در میان ما هستند و ربطی به زمان ندارد، چراکه نه زمان می تواند آوای آنها را از گوش ما ببرد و نه مکان می تواند تصویر آنها را در ذهن ما محو کند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه راه این عالمان راه رسیدن به سفینه نجات است، گفت: خاندان بزرگ خامنه ای از سادات اصیل و از نسل امام چهارم هستند، این خاندان بزرگان زیادی به جامعه و تاریخ تحویل دادند که همگی در زمره فقها هستند.

وی ادامه داد: همیشه این گونه اشخاص معزز هستند؛ آیت الله سید حسین خامنه ای در تبریز علاوه بر تربیت طلاب، به ارشاد مردمی و راهنمایی آنها می پرداخت و از او فرزندان بزرگ و پارسا که استو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان همواره پاسدار تشیع و جزء گسست ناپذیر ایران اسلامی است

آذربایجان همواره پاسدار تشیع و جزء گسست ناپذیر ایران اسلامی است