مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-22ورزشي

راه یابی 10 تیم دانش آموزی کهگیلویه به مسابقات کشوری نوجوان خوارزمی


در نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی، 10 تیم دانش آموزی کهگیلویه به مسابقات کشوری نوجوان خوارزمی راه یافتند.

- فریدون فاطمی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، از درخشش دانش آموزان متوسطه اول این شهرستان درمرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و اظهار کرد: 10 رتبه برتر اول استانی، هفت رتبه دوم استان و هشت رتبه سوم استان در 13محور جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان شهرستان کهگیلویه کسب شد.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه افزود: نهمین دوره جشنواره استانی نوجوان خوارزمی از بین دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی به میزبانی شهرستان گچساران برگزار شد.

وی بیان کرد: سال قبل در بحث مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی 9 محور داشتیم، امسال 4 محور به آن اضافه شده و در 13 محور رقابت کردیم.

فاطمی زاده تصریح کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی کشف استعدادهای دانش آموزان فعال، پویا و پژوهشگر است که با برگزاری این جشنواره ها دانش آموزان مستعد را شناسایی کرده و از پتانسیل استعدادهای این دانش آموزان در جهت پیشرفت و کیفیت بخشی استفاده کنیم.

صادق خاقانی جو سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه نیز در گفت وگو با فارس از افتخارآفرینی دانش آموز شهرستان کهگیلویه با کسب 25 جایگاه برتر استانی در نهمین جشنواره نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 10 تیم دانش آموزی کهگیلویه به مسابقات کشوری نوجوان خوارزمی

راه یابی 10 تیم دانش آموزی کهگیلویه به مسابقات کشوری نوجوان خوارزمی