مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-11اقتصادي

اجرای طرح جمع آوری سگ های ولگرد در منطقه چهار قم


معاون خدمات شهری منطقه چهار قم با بیان اینکه یکی از عوامل مهم وجود سگ های ولگرد در منطقه 4، فعالیت دامداری ها در این حوالی است، از اجرای طرح جمع آوری سگ های ولگرد در 3 فاز خبر داد.

- ایسنا/قم معاون خدمات شهری منطقه چهار قم با بیان اینکه یکی از عوامل مهم وجود سگ های ولگرد در منطقه 4، فعالیت دامداری ها در این حوالی است، از اجرای طرح جمع آوری سگ های ولگرد در 3 فاز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا جعفری در گفت و گویی پیرامون جمع آوری سگ های ولگرد در سطح منطقه 4 اظهار کرد: طرح جمع آوری سگ های ولگرد هنوز به طور کامل تکمیل نشده است و در سه فاز اقدامات لازم را از نیمه نخست فرودین ماه سال جاری آغاز کرده ایم.

معاون خدمات شهری منطقه چهار قم اظهار کرد: شناسایی کانون های حضور سگ های ولگرد در اطراف زمین های خالی و مناطق خارج از محدوده کاری در دست اجراست که اخیراً این کانون ها شناسایی شد.

وی با بیان اینکه فاز دوم اخطاری بود که به نگهبان های ساختمان های در حال ساخت داده شد تا تأمین غذا برای این حیوانات انجام نشود، تصریح کرد: شهروندانی که در این محدوده بودند و زباله ها را خارج از نوبت قرار می دادند نیز توجیه شدند و اخطارهای لازم داده شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: در فاز سوم در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد نیز قرارداد با پیمانکار سازمان پسماند شهرداری ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جمع آوری سگ های ولگرد در منطقه چهار قم

اجرای طرح جمع آوری سگ های ولگرد در منطقه چهار قم