مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-23سياسي

رسیدگی به معیشت مردم، اولویت محور سخنان ائمه جمعه سراسر کشور


در کنار موضوعاتی کلان از جمله هدایت نقدینگی سرگردان در کشور به سمت تولید، رسیدگی به معیشت مردم، مسائلی چون حجاب، مدیریت مصرف آب و اخبار غیرواقعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسردبیری استان های خبرگزاری فارس، نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز با حضور نمازگزاران در سراسر کشور برگزار شد.

در خطبه های این هفته نماز جمعه، موضوعاتی از جمله هدایت نقدینگی ها به سمت تولید به وسیله دولت و مردم، لزوم اقدام سریع و مقتدرانه دولت در تنظیم بازار به ویژه درباره کالاهای اساسی، حرکت رسانه ای در جهت تبیین پیشرفت ها و اجتناب از اظهارات و آمارهای غیرمستند و مدیریت مصرف از محور سخنان خطیبان بود.

همچنین ائمه جمعه با توجه به پیش رو بودن عید بزرگ قربان و عید سعید غدیر، بار دیگر بر لزوم پاسداشت این اعیاد را در جهان اسلام تاکید کردند؛ همچنین با مناسبت نزدیکی به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر درباره ضرورت آگاهی جامعه و خانواده ها از این آسیب جبران ناپذیر هشدار دادند.

در ادامه بخشی از محورهای سخنان ائمه جمعه در مراسم نماز جمعه این هفته در استان ها را می خوانید: *امام جمعه قم: سه پاسخ به شبهه حجاب مهم نیست قلب انسان باید پاک باشد آیت الله سعیدی، امام جمعه قم در خطبه نماز جمعه امروز به شبهه رایجی درباره موضوع مهم این روزهای کشور، یعنی حجاب پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به معیشت مردم، اولویت محور سخنان ائمه جمعه سراسر کشور

رسیدگی به معیشت مردم، اولویت محور سخنان ائمه جمعه سراسر کشور