مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-26پزشكي

نظارت دقیق بر سلامتی با کمک یک برچسب!


گروهی از پژوهشگران استرالیایی، یک برچسب جدید مجهز به حسگر ابداع کرده اند که بسیار نازک است و می تواند نظارت دقیقی را بر سلامتی کاربر خود داشته باشد.

- گروهی از پژوهشگران استرالیایی، یک برچسب جدید مجهز به حسگر ابداع کرده اند که بسیار نازک است و می تواند نظارت دقیقی را بر سلامتی کاربر خود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نانومگزین، یک کشف علمی پیشگامانه اخیرا تحولی را در زمینه نظارت بر سلامت ایجاد کرده است.

پژوهشگران دانشگاه مانش (Monash University) استرالیا، یک برچسب پوستی بسیار نازک ساخته اند که به یک حسگر پیشرفته مجهز است و می تواند بر 11 سیگنال حیاتی سلامت انسان نظارت کند.

این نوآوری قابل توجه با بهره گیری از قدرت فناوری نانو و هوش مصنوعی، ما را به آینده ای نزدیک می کند که در آن ماشین ها می توانند به طور یکپارچه با بدن انسان در ارتباط قرار بگیرند.

این پیشرفت تحقیقاتی، پتانسیل بسیار زیادی را برای افزایش مراقبت های بهداشتی شخصی سازی شده و پر کردن شکاف بین فناوری و رفاه انسان دارد.

هدف اصلی این فناوری، ارتقای نظارت بر سلامت انسان از طریق دستگاه های پوشیدنی است.

این برچسب فوق نازک به عنوان پوست دوم عمل می کند و داده های مستمر را در مورد فعالیت های فیزیولوژیکی گوناگون ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دقیق بر سلامتی با کمک یک برچسب!

نظارت دقیق بر سلامتی با کمک یک برچسب!