مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-11سياسي

سه سربازی که عراقی ها را زمینگیر کردند


میان نیروهای ما و عراقی ها در جبهه کوشک درگیری شدیدی در گرفت طوری که صدای شلیک گلوله یک ریز توی گوش های مان زوزه می کشید و یک لحظه هم قطع نمی شد.

- میان نیروهای ما و عراقی ها در جبهه کوشک درگیری شدیدی در گرفت طوری که صدای شلیک گلوله یک ریز توی گوش های مان زوزه می کشید و یک لحظه هم قطع نمی شد.

در این میان سه نفر از سربازان گروهان یکم تیپ که با یک تیربار 14/5 به سمت دشمن آتش گشوده بودند، توجه خیلی از ما را به خودشان جلب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرباز وظیفه مهدی سعید پور، جمعی تیپ 3 لشکر 92 زرهی خوزستان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با اشاره به حماسه آفرینی سه تن از همرزمانش در منطقه کوشک روایت کرد: یکی از پر رنگترین و روشن ترین خاطراتی که از درگیری هایمان با نیروهای عراقی در ذهنم مانده و تلاش کرده ام در طول جنگ از آن درس عبرت بگیرم مربوط به رشادت و توانمندی سه سرباز ارتشی است که بعد از وارد کردن تلفات و صدمات فراوان به دشمن به دلیل یک لحظه غفلت بی احتیاطی مورد هدف نیروهای عراقی قرار گرفتند و به شدت مجروح شدند.

دی ماه سال 62 بود که میان نیروهای ما و عراقی ها در جبهه کوشک درگیری شدیدی در گرفت طوری که صدای شلیک گلوله یک ریز توی گوش های مان زوزه می کشید و یک لحظه هم قطع نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه سربازی که عراقی ها را زمینگیر کردند

سه سربازی که عراقی ها را زمینگیر کردند